MENU

Laatste plekken scholing GVA

Op 16 september start weer een nieuwe groep met de scholing Gedeelde Verklarende Analyse (GVA). De scholing neemt twee volle dagen in beslag, is geaccrediteerd en wordt verzorgd door Liesbeth van Hoof, Ben Nieuwkerk en Christel de Vos. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar.

Data
  • 16 september en 28 oktober
Voor wie?

Wetenschappelijk opgeleide gedragswetenschappers, psychologen en orthopedagogen.

Inhoud

De scholing gaat uit van het model van Molendrift en gaat over:

  • Wanneer maak je een Gedeelde Verklarende Analyse?
  • Hoe zit het model in elkaar en waarop is het gebaseerd?
  • Hoe pas je het toe in de praktijk?
Aanmelden

Heb je interesse? Stuur dan een mail naar benbrabantzeeland@gmail.com
Zet daarin je Naam, Organisatie, Functie en Jeugdhulpregio.

Geef altijd je interesse door, ook als je op deze data niet kunt. We benaderen je dan wanneer we met nieuwe groepen starten.

BEN en de GVA

BEN ondersteunt het implementeren van een gedeelde Verklarende Analyse in de praktijk. De tijd nemen om samen te onderzoeken wat er aan de hand is en wat de beste aanpak is, kan gezinnen en professionals veel tijd, leed en kosten besparen.

BEN doet onderzoek naar de ervaringen met de GVA, experimenteert met een gezamenlijke uitvoering door jeugdhulpprofessionals en gedragswetenschappers en werkt aan een handreiking GVA.

Meer over de Gedeelde Verklarende Analyse lees je elders op deze website.

Delen is fijn!
BEN Inschakelen
RET & BEN
Leren en ontwikkelen
Goede voorbeelden!
Moreel beraad aanvragen
Leersessie aanvragen

Meer berichten van BEN

Maak hier gebruik van!

Laatste plekken scholing GVA

Schrijf je in! In mei kunnen twee nieuwe groepen starten met de scholing Gedeelde Verklarende Analyse (GVA). De scholing neemt twee volle dagen in beslag, is geaccrediteerd en wordt verzorgd door Liesbeth van Hoof en Ulrike Haers.

Lees meer »
Successen

‘A million reasons to stay’

Een miljoen redenen om te blijven, die had Naomi (21) jarenlang niet. Ze wist uit een heel diepe, donkere put te klimmen door hard aan zichzelf te werken, onder begeleiding van een paar hulpverleners met wie het klikte en die haar als een ‘normaal persoon’ bleven zien. “Zij werden niet boos als ik een terugval kreeg en mezelf pijn deed. Zij hielpen me.”

Lees meer »